| >Info zum Stichwort Blaster-Schwäche | >diskutieren | >Permalink |
Peder schrieb am 2.7. 2014 um 23:31:54 Uhr überBlaster-Schwäche |
|
Isch bin de Peder und isch hab e Blaster-Schwäche / deswege mach isch ins Bett in de Nächte! |
| User-Bewertung: +1 |
|
Tolle englische Texte gibts im englischen Blaster |
| Konfiguration | Web-Blaster | Statistik | »Blaster-Schwäche« | Hilfe | Startseite | |
| 0.0026 (0.0012, 0.0003) sek. 999724561 | |