>Info zum Stichwort Dialekt | >diskutieren | >Permalink 
Jule schrieb am 14.8. 2002 um 18:59:33 Uhr über

Dialekt

Am beschde isch immer noch de badisch symbadische Dialekt... awwer was die Friese do obbe babble (die Ostfriesen, wohlgemerkt! die Nord sin zu lätschig...) isch eigentlich ganz luschdig... was ich net schwätze wollt isch bayrisch oder sächsisch... weils doch zu wenige verstehn un weils halt spassich rüwerkommt.....
es Saarländische isch au noch in Ordnung...
(Heinz Becker 4-ever!!!) »Gehschde inkaafe? Haschde mir ebbes mirgebrung?!« ich könnt mich als totlache bei meinere Tante... awwer des nur so nebebei... *g*
Ich schwätz als am liebschde badisch, awwer des isch naturbedingt... ich bins halt do uffgwachse... awwer als grad so in Chats han ich mir e Mischung zusammeglegt ausem Badische, em Friesische un em Saarländische... damit au noch mehr Gruppe die Möglichkeit hen mich zu verstehe!


   User-Bewertung: +1
Ist Dir schon jemals »Dialekt« begegnet? Schreibe auf was dabei geschehen ist.

Dein Name:
Deine Assoziationen zu »Dialekt«:
Hier nichts eingeben, sonst wird der Text nicht gespeichert:
Hier das stehen lassen, sonst wird der Text nicht gespeichert:
 Konfiguration | Web-Blaster | Statistik | »Dialekt« | Hilfe | Startseite 
0.0104 (0.0079, 0.0012) sek. –– 822422333